Wednesday, December 12, 2012

Dividendbeleid

UNIVERSITEIT GENT Faculteit economie en bedrijfskunde Academiejaar 2001-2002 Dividendbeleid bij niet-beursgenoteerde ondernemingen. Scriptie voorgedragen tot hot bekomen van de graad van: Licentiaat in de toegepaste economische wetenschappen. Sofie Defour Onder leiding van: Prof. dr. ir. S. Manigart UNIVERSITEIT GENT Faculteit economie en bedrijfskunde Academiejaar 2001-2002 Dividendbeleid bij niet-beursgenoteerde ondernemingen. Scriptie voorgedragen tot heated bekomen van de graad van: Licentiaat in de toegepaste economische wetenschappen. Sofie Defour Onder leiding van: Prof. dr. ir. S. Manigart Ondergetekende Sofie Defour bevestigt hierbij dat onderhavige scriptie powder magazine worden geraadpleegd en vrij mag worden gefotokopieerd. Bij het citeren moet steeds de titel en de auteur van de scriptie worden vermeld. Izegem, 23 april 2002 Auteur, Sofie Defour Woord vooraf Bij de aanvang van mijn universitaire studies leek het schrijven van een eindwerk een onmogelijke opdracht. Na veel zwoegen en zweten is het me toch gelukt. Nu dit eindwerk verwezenlijkt is, welt een groot gevoel van dankbaarheid op. Eerst en vooral wens ik te bedanken van voor het het mijn promotor Prof. dr. ir. S.
Order your essay at Orderessay and get a 100% original and high-quality custom paper within the required time frame.
Manigart aanvaarden en van het het op promotorschap, weg helpen bij het het aangeven onderwerp, empirisch onderzoek. Daarnaast wil ik een bijzonder woord van dank richten tot mijn begeleidende assistente T. De Langhe voor het tijdig signaleren van constructie- en schoonheidsfouten, de steun en hulp tijdens de vele problemen om dit bij de gegevensverzameling tot een goed en de te vele helpen inspanningen brengen. eindwerk einde Verder wens ik nog Prof. dr. P. Van Kenhove te bedanken voor de snelle reactie bij statistische problemen en de assistenten van de vakgroep bedrijfsfinanciering voor de vriendelijke ontvangst en de hulp bij het afhalen van de gegevens. Enorme dankbaarheid gaat uit naar mijn... If you want to get a wax essay, order it on our website: Orderessay

Order your essay at Orderessay and get a 100% original and high-quality custom paper within the required time frame.

No comments:

Post a Comment